Повернення і обмін товарів
У питаннях повернення і обміну товарів компанія Greenbag керується Законом України «Про захист прав споживачів».
Згідно з положеннями Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити покупцеві в обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у додатку №3 до постанови Кабінету міністрів від 19 березня 1994 р. Перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), опублікований на офіційному порталі Верховної Ради України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text.
Товари належної якості, які підлягають обміну або поверненню, можна повернути протягом 14 днів після отримання покупцем за наступних умов:
товар не був у вживанні і не має ознак розкриття та використання;
збережено оригінальну фабричну упаковку, не пошкоджено ярлики і заводське маркування;
товар зберігає свій товарний вигляд і споживчі властивості.
Компанія Greenbag завжди йде назустріч клієнтам: ми готові обговорювати умови повернення або обміну в кожному випадку індивідуально. Ми гарантуємо високий рівень обслуговування, а наші менеджери допоможуть вибрати оптимальний спосіб доставки вашого замовлення та вирішити будь-які проблеми на всіх етапах транспортування. З будь-якими зауваженнями з приводу якості сервісу і пропозиціями щодо поліпшення рівня обслуговування ви можете звертатися за телефонами +380503904455; +380973904455.
Важливо! При отриманні замовлення огляньте товар в присутності кур'єра або співробітника транспортної компанії і переконайтеся, що покупка відповідає вашому замовленню. Якщо вас не влаштовує зовнішній вигляд товару або порушена цілісність упаковки – ви можете відмовитися від покупки або оформити обмін.